Schránka internetového poradenství
Pro komunikaci s pracovníky Modré linky nemusíte používat svoji e-mailovou adresu, stačí vložit svůj dotaz do této schránky a zde si vyzvednout i odpověď. Vaše komunikace s Modrou linkou je zcela důvěrná, diskrétní a chráněná před zneužitím.
Pro využívání schránky internetového poradenství je nutné se zaregistrovat. Pokud již jste zaregistrováni např. do služby Chat, můžete využít stejné přihlašovací údaje.
Několik informací o službě:
- Tuto službu provozujeme na samostatné doméně se zabezpečeným přenosem dat (SSL). Při vstupu Vám prohlížeč pravděpodobně zobrazí varování o "nedůvěryhodném certifikátu". V tomto případě je ale vše v pořádku - certifikát musíte přijmout, abyste mohli pokračovat dále.
- Poté, co se do služby přihlásíte, vložte svoji zprávu do schránky internetového poradenství prostřednictvím tlačítka Nová zpráva v levém menu. Zpráva bude doručena pracovníkům Modré linky a nejpozději do 48 hodin bude odpovězena.
- Odpověď si můžete vyzvednout, když zvolíte v levém menu odkaz "Odpovězené zprávy". Pro zobrazení celé zprávy i s odpovědí na ni najeďte myší a klikněte.
- V systému máte dva pohledy na zprávy, Nové, tj. nezodpovězené a pak Odpovězené dotazy. Mezi těmito seznamy se můžete libovolně přepínat pomocí odkazů v levém menu.
- Libovolnou zprávu (Novou i Odpovězenou) můžete kdykoli smazat prostřednictvím tlačítka "křížek" v pravém horním rohu zprávy. Smazání je trvalé a zprávu již nelze obnovit.
- Po práci se Schránkou internetového poradenství se vždy odhlaste pomocí tlačítka Odhlásit. Následně doporučujeme zavřít prohlížeč.