Schránka internetového poradenství

Pro komunikaci s pracovníky Modré linky nemusíte používat svoji e-mailovou adresu, stačí vložit svůj dotaz do této schránky a zde si vyzvednout i odpověď. Vaše komunikace s Modrou linkou je zcela důvěrná, diskrétní a chráněná před zneužitím.

Pro využívání schránky internetového poradenství je nutné se zaregistrovat. Pokud již jste zaregistrováni např. do služby Chat, můžete využít stejné přihlašovací údaje.

Nejprve si raději přečtěte několik základních informací o této službě

  • Tuto službu provozujeme na samostatné doméně se zabezpečeným přenosem dat (SSL). Při vstupu Vám prohlížeč pravděpodobně zobrazí varování o "nedůvěryhodném certifikátu". V tomto případě je ale vše v pořádku - certifikát musíte přijmout, abyste mohli pokračovat dále.
  • Poté, co se do služby přihlásíte, vložte svoji zprávu do schránky internetového poradenství prostřednictvím tlačítka Nová zpráva v levém menu. Zpráva bude doručena pracovníkům Modré linky a nejpozději do 48 hodin bude odpovězena.
  • Odpověď si můžete vyzvednout, když zvolíte v levém menu odkaz "Odpovězené zprávy". Pro zobrazení celé zprávy i s odpovědí na ni najeďte myší a klikněte.
  • V systému máte dva pohledy na zprávy, Nové, tj. nezodpovězené a pak Odpovězené dotazy. Mezi těmito seznamy se můžete libovolně přepínat pomocí odkazů v levém menu.
  • Libovolnou zprávu (Novou i Odpovězenou) můžete kdykoli smazat prostřednictvím tlačítka "křížek" v pravém horním rohu zprávy. Smazání je trvalé a zprávu již nelze obnovit.
  • Po práci se Schránkou internetového poradenství se vždy odhlaste pomocí tlačítka Odhlásit. Následně doporučujeme zavřít prohlížeč.